ზარის შეკვეთა

ინტერნეტ მაღაზიის მენეჯერი
დაგეხმარებით სასურველი პროდუქციის შერჩევაში

მჭირდება ვიდეოკონსულტაცია

ვეთანხმები პერსონალური მონაცემების გაზიარებას

ძებნა Cancel
კალათი

როგორ დავიცვათ თავი დაბალი ხარისხის საქონლის ყიდვისგან?

ჰოლდინგური კომპანია პინსკდრევის ყველა პროდუქტი დამზადებულია საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად STB ISO 9001-2009, ასევე GOST 16371-93, GOST 19917-93. ჩვენი ავეჯის მაღალი ხარისხი და საიმედოობა დასტურდება სერთიფიკატებით და შესაბამისობის დეკლარაციებით.

საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად, ჩვენთან შეძენილი ავეჯი დაბრუნებას არ ექვემდებარება. ამიტომაც, პროდუქტის არჩევისას,გთხოვთ გამოიჩინოთ მაქსიმალური ყურადღება. განსაკუთრებული ყურადღება მიაქციეთ ზომის, მოდელის, მასალის, ფერის, სისრულის შესაბამისობას. თქვენს მიერ გამოვლენილი მექანიკური ან სხვა სახის დაზიანების აღმოფხვრას შევძლებთ ავეჯის ადგილზე ჩაბარებისას იმ შემთხვევაში, თუ დეფექტი გამოწვეულია ქარხნული წუნით.

საგარანტიო ვადები:

კორპუსის ავეჯი (GOST 16371):

  • საბავშვო ავეჯი და ავეჯი საზოგადოებრივი სივრცეებისთვის - 18 თვე;
  • საყოფაცხოვრებო - 24 თვე.

საწოლი და დასაჯდომი ავეჯი (GOST 19917):

  • საბავშვო ავეჯი და ავეჯი საზოგადოებრივი სივრცეებისთვის - 12 თვე,
  • საყოფაცხოვრებო ავეჯი- 18 თვე.

მატრასები:

  • 18 თვე.

პრეტენზიების მიღების პროცედურა

  1. ყველა პრეტენზიის მიღება წერილობით ხდება ავეჯის მაღაზიაში, სადაც განხორციელდა შესყიდვა.
  1. გამყიდველი-კონსულტანტი დაგეხმარებათ განაცხადის სწორად შევსებაში დადგენილი შაბლონის შესაბამისად.
  1. თან უნდა იქონიოთ სრულად შევსებული საგარანტიო ბარათი.
  1. საგარანტიო მომსახურება განხორციელდება „მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ“ კანონით ან მხარეთა შეთანხმებით.

 * შენიშვნა: მწარმოებელი იტოვებს უფლებას შეცვალოს სტრუქტურული ელემენტები, ფურნიტურა, რომლებიც არ შელახავს პროდუქციის ხარისხს.

რბილი ავეჯის საგარანტიო მომსახურების პირობები.

საგარანტიო პერიოდის ათვლა იწყება მომხმარებელთან პროდუქციის  ჩაბარების დღიდან.

ავეჯის საგარანტიო პერიოდი მოიცავს უფასო მოვლას (ავეჯის შეკეთება), ტრანსპორტირების, ექსპლუატაციის პირობებისა და ავეჯის მოვლის რეკომენდაციების გათვალისწინებით. იმისათვის, რომ მიიღოთ საგარანტიო პირობებით გათვალისწინებული მომსახურების მიღება, თან უნდა იქონიოთ დასრულებული საგარანტიო ბარათი შეძენის თარიღით - „ბეჭედ დასმული“.  ჩვენ გამოვასწორებთ ავეჯის ყველა წუნს, რომელიც გამოწვეულია მწარმოებლის ბრალით,საგარანტიო შეკეთების ფარგლებში.

რა არ ჩაითვლება ავეჯის დეფექტად?

ჭრაჭუნის გაჩენა მექანიზმის ექსპლუატაციის პერიოდში.

ე.წ. ნაოჭების გაჩენა რბილი ელემენტების მოსაპირკეთებელ მასალაზე "SOFT", "SOFT +" შემავსებლებით.

შემავსებლის შემცირება, რომელიც ხდება ავეჯზე პერიოდული დატვირთვის ადგილებში.

ქსოვილებისა და ტყავის სხვადასხვა ფერთა ინტენსივობა (განსხვავებული ჩრდილები). მასალის სტრუქტურაში განსხვავება, შაბლონის უთანასწორობა ბუნებრივი ტყავის ბუნებრივი მახასიათებელია. თმის ღერის ზომის პატარა ბზარები (ეგრეთ წოდებული ნაპრალის ეფექტი),რომელიც ავეჯის ექსპლუატაციისას შესაძლოა წარმოიქმნას.

მოთეთრო ლაქები ,რომლებიც დაკავშირებულია სინათლის წყაროს სხვადასხვა კუთხით დაცემაზე.

სამწუხაროდ, ჩვენ ვერ შევძლებთ უფასო საგარანტიო მომსახურებას იმ შემთხვევაში, თუ:

  • დარღვეულია საგარანტიო პასპორტებში მოცემული ექსპლუატაციის პირობები, ავეჯის მოვლის წესები მოსაპირკეთებელი ქსოვილისა და ნატურალური ტყავისგან დამზადებულ საქონელში.
  • პროდუქტს აღენიშნება არაპროფესიონალის-უნებართვო ჩარევის ან რემონტის კვალი საგამოცდო მოწმობის გარეშე.
  • პროდუქციის დიზაინში არასანქცირებული ცვლილებების გამოვლენა.
  • ავეჯის განზრახ დაზიანება, არასათანადო მოპყრობა, შინაური ცხოველების მიერ მომხდარი დაზიანება, მაღალი ტემპერატურა, ტრანსფორმაციის მექანიზმების  ინსტრუქციებში მითითებულზე მეტად დატვირთვა.
  • შეძენილი დეფექტების არსებობის შემთხვევაში (საფარის დაზიანება, ჩარჩოს მოშლა, ლაქები, მექანიზმებზე დასაშვები დატვირთვების გადამეტება და სხვა) ყურადღება! ტრანსფორმაციის მექანიზმის ხარვეზების გამოვლენა არ არის საფუძველი მთლიანი პროდუქტის შეცვლისთვის. მექანიზმი ექვემდებარება შეკეთებას ან ცალკეული დეტალს შეცვლას.

კორპუსის ავეჯის საგარანტიო მომსახურების პირობები.

საგარანტიო პერიოდის ათვლა იწყება მომხმარებელთან პროდუქციის  ჩაბარების დღიდან.

ავეჯის საგარანტიო პერიოდი მოიცავს უფასო მოვლას (ავეჯის შეკეთება), ტრანსპორტირების, ექსპლუატაციის პირობებისა და ავეჯის მოვლის რეკომენდაციების გათვალისწინებით. იმისათვის, რომ მიიღოთ საგარანტიო პირობებით გათვალისწინებული მომსახურების მიღება, თან უნდა იქონიოთ დასრულებული საგარანტიო ბარათი შეძენის თარიღით - „ბეჭედ დასმული“.  ჩვენ გამოვასწორებთ ავეჯის ყველა წუნს, რომელიც გამოწვეულია მწარმოებლის ბრალით,საგარანტიო შეკეთების ფარგლებში.

რა არ ჩაითვლება კორპუსის ავეჯის დეფექტად?

  • უმნიშვნელო ფერთა განსხვავება და ტექსტურის სხვაობა მასიური ხისგან დამზადებულ ავეჯზე ;
  • პროდუქტის ელემენტების მცირე ფერის განსხვავება კატალოგებში და სხვა დაბეჭდილ პროდუქტებში წარმოდგენილი ნიმუშებიდან, რაც განპირობებულია ბეჭდვის ინდუსტრიის თავისებურებებით;
  • პროდუქტის ელემენტების მცირე ფერის განსხვავება საცალო მაღაზიებში გამოფენილი ნიმუშებიდან, რამდენადაც მცირედი სხვაობა შესაძლოა გამოწვეული იყოს შენახვისა და ექსპლუატაციის თავისებურებებით
  • ფერთა შეუსაბამობა ადრე შეძენილ ავეჯის ელემენტებთან შედარებით დაზიანებული ელემენტის შეცვლისას;
  • საექსპლუატაციო პირობების დარღვევის უგულებელყოფით მექანიზმების მწყობრიდან გამოსვლა;
  • ავეჯის საფარის მცირედი ზომის ნაკაწრები, რომლებიც ჩნდება მუდმივი გამოყენების ადგილებში;
  • პროდუქტის არასწორი,თვითნებური აწყობის  შედეგად გამოწვეული შეუსაბამობები;
  • ტენიანი გარემოს შედეგად  (ზედაპირები, ფეხები, ძირები და სხვა), კიდეების აქერცვლა;
  • მზის სხივების მოქმედების შედეგად შეცვლილი ავეჯის ელემენტების ფერი;
  • სხვადასხვა ჩრდილები და განსხვავებები ტექსტურაში მყარ ხეზე ან ხის მოპირკეთებულ ავეჯზე.

სამწუხაროდ,ჩვენ ვერ შევძლებთ ავეჯის უფასო საგარანტიო შეკეთბას იმ შემთხვევაში,თუ:

  • საგარანტიო პერიოდის გასვლის შემდგომ;
  • ავეჯის ექსპლუატაციის წესების ან მოვლის წესების დარღვევის შემთხვევაში;
  • განზრახ დაზიანების, არასათანადო გამოყენების, შინაური ცხოველების დაზიანების, სითბოთი დაზიანების,ხანძრის შემთხვევაში, თუ ავეჯის ელემენტებზე არსებული დატვირთვა აღემატება მითითებულ დასაშვებ ნორმებს;
  • მექანიკური დაზიანების არსებობისას;
  • არალიცენზირებული ხელოსნის მიერ შეკეთების კვალი
  • ფორსმაჟორულ სიტუაციაში ნივთის დაზიანების შემთხვევაში ;

მატრასების საგარანტიო მომსახურების პირობები.

ჩვენს ყველა პროდუქტს აქვს საგარანტიო პერიოდი, რომლის დროსაც ისინი სრულად ინარჩუნებენ ფორმას, არ იშლება და არ დეფორმირდება. ფორმის გარანტირებული შენარჩუნება არ არის დამოკიდებული გამოყენების აქტივობაზე, ორი მძინარე ადამიანის წონის სხვაობაზე და სხვა ფაქტორებზე. პინსკდრევის მატრასების მომსახურების ვადაა 7 წელი. პროდუქტი დამოწმებულია ბელორუსის რესპუბლიკაში და საქართველოში.

საწარმოო გარანტია მოიცავს:

  • ზამბარები ან მავთულები, რომლებიც „მოეშვა“ ან გაწყდა ;
  • ქსოვილის საფარის დეფექტები, რომლებიც წარმოიქმნება მატრასების ზედაპირზე ექსპლუატაციის დროს, პროდუქტის სიმაღლის 10% -ზე მეტი შემცირებისას (GOST 19917-93);
  • უსიამოვნო სუნი, რომელიც არ ქრება შეფუთული პროდუქციის გახსნიდან 5 დღის განმავლობაში;
  • შეუსაბამობა მატრასების საერთო ზომებს შორის, მაქსიმალური გადახრა სიმაღლეში ± 15 მმ სიმაღლეზე და სიგრძეში და სიგანეში 10 მმ (GOST 19917-93).

საწარმოო გარანტია არ მოიცავს:

  • მატრასის შეუსაბამობა მყიდველის კომფორტის პირად აღქმასთან;
  • გადაზიდვის შედეგად მყიდველის მიერ შენახვისა და ექსპლუატაციის პირობების დარღვევის შედეგად გამოწვეული დაზიანება და დეფორმაცია;
  • მატრასის სახელურების დაზიანება არასწორად გამოყენების შედეგად
  • ანტისანიტარიული მდგომარეობა, რომელიც წარმოიშვა გამოყენების ან გამოყენების პირობების დარღვევის გამო, არა დანიშნულებისამებრ;
  • პროდუქციის ბუნებრივი ცვეთა